25. 3. 2016

KIKO MILANO



Musím se s Vámi podělit o svůj nový poznatek co se kosmetiky týče. Minulý týden jsem objevila v Itálii malý zajímavý obchůdek s kosmetikou, bohužel jsem pouze projížděla kolem. Na mé otázky mi kamarádky odpověděly, že tam, tedy do Kika rozhodně musíme! 






 Kvalitní italská kosmetika a za velmi dobré ceny.. Ano to se mi líbí :) V kosmetice nebo v botách, to jsem jako v ráji. A ano i po příchodu sem jsem byla nadšená. Nakoupila jsem si zde pár základních kousku (které zde vidíte nafocené) s úmyslem spíše vyzkoušet novou značku a přivést si z Itálie nějaký "suvenýr".. Už při vybírání miliónů odstínů stínů, jsem si všimla, že mají sytý pigment a dobře drží. No ale po úplném nalíčení jsem byla skoro až v šoku. Teda příjemně překvapená, jelikož zde rozhodně neplatí poměr ceny a kvality, tak jak jsem byla dosud zvyklá. 

Závěrem, tuto značku jsem si oblíbila a rozhodně to pro mě nebyl poslední nákup :) 



(Kiku nedělám reklamu, je to pouze můj osobní názor.)

Žádné komentáře:

Okomentovat