31. 3. 2016

BALLERINA II.


- klauzurní práce, nebo taky "Nech mě, nestíhám!!!" -


Tři týdny absolutního šílenství.. 
Jelikož zadané téma bylo HUDBA, a ona kamarádka fotografka věděla, že já jsem bývalá baletka, rozhodla se se mou spáchat focení. Reflektory, Čajkovskij, sranda.. A nezapomenu ani na vtipný moment, když jsem utíkala v sukýnce po chodbě viděna učitelem, který konstatoval s otevřenou pusou: ,,Jůůů! Po škole nám běhají nějaký baletky!" 
Náramně jsme si to obě užily, klauzura byla hodnocena na výbornou a já jsem opět mohla žít svůj sen.

     

                           


 

- my first time -


Už od dětství mě zajímala hudba a tanec, ale konkrétně baletu jsem se naplno začala věnovat až v 15 letech. No myslím, že nemusím psát jak moc jsem se do tohoto zamilovala!
Tedy úplnou náhodou jsem narazila na tehdy začínající baletní školu pro dospělé. Bylo to pro mne jako osud :) Vyučování a tancování přesně podle představ, nejmilejší baletky učitelky a atmosféra prostě k nezaplacení.. Sice jsem zpočátku vždy druhý den po tréningu nemohla skoro chodit, ale nadšení a naplnění to převažovalo. Užívala jsem si každou hodinu, každý pohyb i každý tón. Je to pro mě jako meditace nebo očista duše.  
Další plus rozhodně musím zdůraznit, že baletem, ač jako jemné, lehké, ladné poletování, mizí tuk a naopak se začínají rýsovat přesně ty ženské svaly, které chce každá žena, tedy zpevněné břicho, vytvarované pevné boky, zadek, stehna, lýtka... O dlouhé šíji a krásných nártech nemluvě. I hubnutí a posilování má u mne velkou kapitolu. Když jsem tančila ani jsem neměla tolik chuť na jídlo.. velká výhoda!





- Web baletní školy: http://www.balladine.cz/ -





Photos by Alex Javorová

Žádné komentáře:

Okomentovat